مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» شرکت کبیر پانل - پوشش ساندویچ پانل با فوم پلی یورتان


شرکت کبیر پانل

کمپانی کبیر پانل در سال ۱۳۸۴ تاسیس شده آفریننده گونه های پانل های سقفی و دیواری با فوم پلی یورتان بصورت کانتینیوس با پوشش فلزی ( ورق های گالوانیزه – آلومینیوم – آلوزینک ویکروفیل ) است , همینطور خالق اشکال ورق های فرم دار ( کرکره , ذوزنقه , شادولاین و … ) و اشکال ورق های عرشه فولادی گونه های کانکس های پیچ و مهره ای و جوشی با پوشش ساندویچ پانل با فوم پلی یورتان و همینطور کانکس های ورقی با فوم پلی استارین برای مصارف تجهیز کارگاهی و تالار سرویسهای بهداشتی و خزینه و آبدارخانه و … میباشد و همینطور آفریننده منزل های پیش ساخته بصورت پانلی می باشد و در جهت کامل شدن سبد کالایی خویش مبادرت به ساخت سیستم سقف های مرکب عرشه فولادی کرده است .


گسترش بازارهای صادراتی در امر فعالیت کبیر پانل

مجموعه بنگاه‌ها : مدیرعامل کبیر پانل با اشاره به سوابق ایجاد بیشتراز ۱۰میلیون مترمربع ساندویچ پانل سقفی و دیواری با فوم پلی‌یورتان اعلام‌کرد : با استعمال یکی پیشرفته‌ترین خطوط ساخت آپدیت اروپایی ( کانتینیوس ) , کبیر پانل یک کمپانی سبز و دوستدار محیط‌زیست است که به هیچ عنوان از گازهای آلاینده محیط‌زیست به کار گیری نمی کند .


صراف‌نژاد ادامه داد : در سال قبل خط ساخت تازه کمپانی کبیر پانل به ایجاد انبوه رسیده و حجم محصولات این مجموعه به اندازه متعددی ارتقا یافته که برهمین اصل بها کالاهای کبیر پانل با کاهش مواجه شده که رضایت‌مندی مشتریان از کیفیت تولید ها ارتقاء یافته است .


تیم بنگاه‌ها : مدیرعامل کبیر پانل با اشاره به سوابق ایجاد بیش تر از ۱۰میلیون مترمربع ساندویچ پانل سقفی و دیواری با فوم پلی‌یورتان ذکر کرد : با استعمال یکی‌از پیشرفته‌ترین خطوط ایجاد آپ دیت اروپایی ( کانتینیوس ) , کبیر پانل یک کمپانی سبز و دوستدار محیط‌زیست است که به هیچ عنوان از گازهای آلاینده محیط‌زیست به کار گیری نمیکند .


صراف‌نژاد خاطر نشان کرد : در سال قبل خط ایجاد نو کمپانی کبیر پانل به ایجاد انبوه رسیده و حجم تولیدها این موسسه به اندازه متعددی ارتقا یافته که برهمین اصل بها کالاهای کبیر پانل با کاهش مواجه شده که رضایت‌مندی مشتریان از کیفیت تولید ها ارتقاء یافته است . از طرف دیگر مرحله صادرات این مجموعه به‌صورت چشمگیر و روزافزون رویش داشته است .


او بابیان این که کبیر پانل دارنده استاندارد ISO ۹۰۰۱ - ۲۰۰۸ , ISO ۱۴۰۰۰ , ISO ۱۸۰۰۰ و CE استاندارد اروپا است , تاکید کرد : فعلا دریافت استاندارد مال و ISO ۱۷۰۲۵ آزمایشگاه و استقرار ISO ۹۰۰۱ - ۲۰۱۵ در فرمان عمل کمپانی است .


محصول ها کمپانی کبیر پانل بازارهای باطن مملکت را پوشش داده و به عمده کشورهای همسایه صادرات گسترده‌ای داراست . صراف‌نژاد افزود : کمپانی کبیر پانل برای دومی توشه چیره به کسب نشان طلای شایسته ترین شرکت‌های کشور ایران TOPEX ۱۳۹۴ شد و افتخار جدیدی در کارنامه تلاش این مجموعه به ثبت رسید .



با اعتنا به باکیفیت و قیمت ارزان محصول ها کبیر پانل نسبت به محصول ها شبیه , این موسسه توان رقابت‌پذیری بالایی نسبت به رقبای خویش دارااست و قابلیت و امکان صادرات هر چه بیشتر و ارتقا سهم از بازارهای صادراتی کشورهای همسایه را در برنامه‌های آتی خویش داراست .


صادر شدن روز پیش فاکتور قانونی کمپانی

ساندویچ پانل پلی اورتان طاقت فرسا با دانسیته 2+40 کیلوگرم بر متر مکعب

با ورق های آلوزینگ و گالوانیزه وآلومینیوم

برای اشکال کانکس –کاروان –اتاق حمل توشه و ایزوله –کانکس کارگاهی , کیوسک نگهبانی , مریض خانه سیار , کمپ های نظامی , ساختمان های اداری - اموزشی - مسکونی - تجهیز سوله

– فریزر های بالای صفر زیرصفر و تونل انجماد

/اتاق تمیزclean room , برای محافظت گوشت و مرغ و

بستنی قیفی وکلیه مرکبات ولبنیات/ با رال رنگی وزیبا

ساندویچ پانل پلی یورتان طرح بی آلایش

این مدل ساندویج پانل در ضخامتهای متنوع از ۴ سانتی متر تا ۱۵سانتی متر

ساخت می شود . پباده سازی این گونه ساندویچ پانل بگونه ای


https://www.asroon.ir/products/detail/Default.aspx?title=%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%88%DB%8C%DA%86-%D9%BE%D9%86%D9%84&id=124

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده