مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» میلگرد چه چیزی است ؟ و چرا در پروژه خویش به آن احتیاج دارم؟

میلگرد چه چیزی است ؟ و چرا در پروژه خویش به آن احتیاج دارم؟


وقتی که شما در درحال حاضر فراهم سازی یک پروژه ساخت و ساز بتنی می باشید , ممکن است در هنگام طرح ریزی خرید مواد , از اصطلاح میلگرد استعمال می شود , ولی میلگرد چیست؟

دقیقا چه کاری برای پروژه شما انجام می‌دهد که آن را فراوان با اهمیت می کند؟ آیا گونه های گوناگون میلگرد برای پروژه شما حقیقتا اساسی هستند؟ در اینجا نگاهی زود گذر به اصول میلگرد برای یاری به شما در آستانه فعالیت می اندازیم .

5 Rebar (5/8″) – Your One Stop Stone Shop

میلگرد چیست؟ میلگرد دقیقا چیست؟

میلگرد نوار فولادی است که در ساخت بتن و بتن ریزی پی ساختمان استعمال می شود . شما با اضافه کردن این میله های فلزی , بتن دارای اسلحه را ساخت میکنید . که سبب ساز ارتقا پایداری بتن می شود . به کار گیری از میلگرد درپی ساختمان منجر می شود که بتن رخنه‌ نخورد و پروژه از نیز نپاشد .

اگر‌چه تمام ترک های بتونی , میلگرد و مواد تقویت کننده به در اختیار گرفتن مکان و میزان ترک ها یاری می نمایند . همینطور اقتدار ساختاری در پروژه را آماده می نماید .


چرا استعمال از میلگرد در پروژه اینجانب اصلی است؟

میلگرد منجر می شود بتن تعدادی درجه در قبال فساد مقاوم خیس شود . استحکام کششی را با به کارگیری از یک نوار تقویت کننده که در قبال خوردگی مقاوم است مهیا می نماید .


در حالتی که می‌خواهید پروژه بتن خویش را اجرایی نمایید , میلگرد پشتیبانی فراوان کار کشته تری نسبت به سیم های فولادی , تقویت کننده های فایبرگلاس و اکثری از محصول ها دیگر جان دار در بازار است . چرا؟ چون توان ساختاری بالایی را در خویش ساخت می نماید .

Construction Concepts International | Professional Concrete and ...

گونه های متفاوت میلگرد

طیف گسترده ای از گونه های میلگرد در بازار آهن الات کشور‌ایران موجود هست :

میلگرد فولادی ستون فقرات بنا بتن است . در بیشتر پروژه های بتنی استعمال می شود . چرا؟ چون هزینه کمتری دارااست و استحکام بالایی را برای بنا مهیا می نماید .


پلیمری تقویت شده با فیبر شیشه ای جایگزینی عالی برای میلگردهای فولادی سنتی است . با استعمال از فایبرگلاس , مواد مقاومتری در میله ها تولید می شود تا بتن را تقویت نماید . تا پایداری کششی قدرتمند خیس داشته باشیم .

Steel Rebar – Muller Construction Supply

از میلگردهای گالوانیزه در مواردی استعمال می شود که خوردگی بتن می‌تواند مشکلی تولید نماید . میلگرد گالوانیزه با استعمال از چند پروسه متفاوت روکش دار شده‌است . اینها میتواند مشتمل بر آبکاری سرد و آبکاری داغ باشد . گالوانیزه و روی یک سد حافظ بر روی میلگرد را مهیا می نمایند .


میلگردهای از کالا استیل در محیط های خورنده به کارگیری می شود که از روی به دلیل اثرات گالوانیزه آن نمیتوان به کار گرفت . میلگرد استیل رغبت داراست که از میلگرد گالوانیزه گران خیس باشد . به همین بهانه , تنها در صورت لزوم به کارگیری می شود .


میلگرد روکش شده با اپوکسی مورد ای امروزی و اقتصادی برای محیط های خورنده است . میلگرد به از اپوکسی پوشانده شده‌است تا از خوردگی حفظ نماید . در محیط هایی که آب یا این که جنبش های مکانیکی ممکن است به پوشش حافظ زخم برساند , اپوکسی مورد ای مطلوب است . سیل های اروپایی به آسانی سبب تقویت ساختاری بتن شما می شود .


اشکال متمایز از میلگرد دردست است تا در سطح های متعدد توان استحکامی و کششی را مهیا نماید . این موردها و مورد ها به شما قابلیت و امکان می‌دهد به راحتی راه‌حل مطلوب برای پروژه خویش تعیین نمائید .



میلگرد چیست؟ همان گونه که میبینید , این بخش مضاعف مهمی از ساخت بتن است . سوال حقیقی وواقعی این است که , میلگرد مایحتاج خویش را از کجا مهیا کنید؟ مغازه آهن آلات آسرون , طیف وسیعی از آیتم ها و تولیدات میلگردی را در اختیار شما قرار میدهد .


https://www.asroon.ir/suppliers/detail/امیرکبیر-خزر/7/view/




فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده